Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2012 13:29 - М-Тел - ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОР
Автор: eellii6 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5413 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 06.01.2012 13:34


   Всеки служител на м-тел трябва да носи бадж /табелка/с имената си ,и чрез него може да се подаде оплакване на *88 –оператор за проблема и името на служителя .При сключване на договор името на служителя е на договора/съставил /       

За никого не е тайна, че да прекратиш договора си с мобилен оператор е много трудно.

Телекомите прилагат т.нар. клауза за автоматично подновяване на договора. Това означава, че ако искате да прекратите договора си, трябва да обявите това с писмено едномесечно предизвестие до оператора. Тоест – ако договора ви приключва на 13 май, трябва до 13 април да сте подали такова предизвестие в магазин на мобилния оператор.

Ако не го направите в този срок, договорът ви се счита за автоматично подновен – за една или две години, в зависимост от срока му. Това означава, че ако в последствие поискате да го прекратите, ще трябва да плащате неустойки в размер на целия договор. Например, на 13 май разбирате, че автоматично са ви подновили едногодишен договор с месечна такса 10 лв. Ако искате да го прекратите, ще трябва да платите неустойки в размер на 120 лв. (12Ч10 лв.)

Да речем, че не се е стигнало до тук, а вместо това най-късно 30 дни преди изтичането на договора ви решавате да подадете едномесечно предизвестие за прекратяването му. То се попълва в магазина на мобилния ви оператор. Имайте предвид, че служителят на касата ще се опита да направи всичко възможно, за да ви откаже от прекратяване на договора – включително да ви даде грешна информация и да ви заблуди.

Например касиерът може да ви каже, че не е необходимо да подавате предизвестие, защото той вече е отбелязал в компютъра това и след крайния срок услугата ще бъде преустановена. Не му вярвайте – писменото предизвестие е доказателство, че изрично искате да приключите договорните отношения с този оператор.

Когато подавате предизвестие, задължително поискайте входящ номер. Това е номерът, който идентифицира ващето желание. Служителят е длъжен да ви даде този номер. Някои потребители сигнализират, че им е бил отказван входящ номер(пример:“Ами системата ни не работи в момента и не можем да ви издадем“, но след заплахи за оплакване в полицията или КЗП (Комисия за защита на потребителите) служителите все пак склонявали да издадат такъв номер.

Дори и след като подадете предизвестие, трябва да направите още една стъпка. Няколко дни преди изтичането на договора ви трябва да отидете отново в магазин на мобилния оператор и да потвърдите, че искате да прекратите договора си. В противен случай операторът счита, че сте се отказали от прекратяването и договорът ви се подновява автоматично.

Както виждате, не е лесно да се отървеш от оператора си. Тези трикове се предлагат не само от мобилните оператори, но и от някои от големите кабелни оператори. Заради кошмарните клаузи в договорите някои абонати решават да се обявят за мъртви, за да не плащат неустойки.

За да не се стига дотук може просто да се премахне клаузата за автоматично подновяване. Така след изтичане на договора той се счита за безсрачен и може да се прекрати по всяко време. Кога ще се случи това обаче не е съвсем ясно.   Взето от http://busylines.wordpress.com/2011/02/13/241/  И УСПЕХ!!!

   



Гласувай:
5



1. hristo27 - И с другите оператори до сега са с...
07.01.2012 20:42
И с другите оператори до сега са същите проблеми...
цитирай
2. eellii6 - eellii6
07.01.2012 20:49
Предполагам,никой не иска да губи абонати=пари !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eellii6
Категория: Лични дневници
Прочетен: 355786
Постинги: 141
Коментари: 45
Гласове: 1332
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930